Cześć

Jak zacząć współpracę

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
dzięki którym wierzymy, że dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz na początku powstawania Twojej marki. W przypadku gdy nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie zachęcamy do kontaktu gdzie bardzo chętnie na nie odpowiemy.

Skrócony opis całego procesu

1.  Złożenie zamówienia – Przesyłasz nam wszystkie dane (rysunek projektu wraz z opisem) niezbędne do realizacji zlecenia.

2.  Wykonanie szablonu – Wykonujemy szablon w formie elektronicznej, po czym przenosimy go na papier (lub karton) za co pobieramy opłatę lub wykorzystujemy nasze szablony które udostępniamy darmowo.

3.  Stworzenie prototypu – Na bazie wybranego szablonu, odszywamy pierwszy model danego ubrania, tzw. pierwowzór.

4.  Stopniowanie – Tworzymy dodatkowe rozmiary odszytego wcześniej modelu. ( ten krok pomijamy w przypadku wybrania produkcji na naszych szablonach )

5.  Odszycie wzorów – Odszywamy całą kolekcję zgodnie z tym, co zostało ustalone w czasie całego procesu.

Jak zacząć współprace?

Początkiem rozpoczęcia współpracy jest przesłanie do nas specyfikacji projektu, który zawiera:

WIDEŁKI CENOWE PRODUKCJI ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE CENNIK

Rysunek / zdjęcie elementu garderoby (koszulka, bluza, spodnie, kurtka itd. ) może być przykładowe z internetu.

Nałożony na rysunek lub zdjęcie projekt graficzny w docelowym miejscu ( grafika, logotyp, emblemat ) – POBIERZ PRZYKŁADOWE SPECYFIKACJE

Informacje o rodzaj nadruku / znakowania który wybierasz ( sitodruk, sublimacja, haft itd )  jeśli nie został wybrany to doradzimy który będzie najlepsze.

Informację na temat dodatkowych wykończeń. Np dodatkowe przeszycia, czy w projekcie występują zamki, guziki, taśmy itd.

Informację o metkach ( czy są gotowe, czy trzeba je stworzyć, gdzie mają zostać wszyte )

Informację o wielkości zamówienia ( 50 szt, 100-200 szt 500+ itd. )

* Tylko po otrzymaniu takiego podsumowania będziemy mogli przygotować prototyp oraz wycenić produkcję.

Jak powstaje prototyp i jak go zamówić

  1. Wzór klienta – W przypadku chęci ściągnięcia kroju / wzoru z istniejącego już elementu odzieży ( np. ulubiona koszulka, bluza ) należy przesłać do nas wspomnianą część garderoby na bazie, którego stworzymy krój oraz wykonamy stopniowanie rozmiarów i naniesiemy ewentualne poprawki.
  2. Nasze kroje – Posiadamy wiele sprawdzonych już krojów ubrań ( koszulki, bluzy, spodnie, kurtki ) na życzenie możemy użyć swojego kroju.* Aby zamówić realizację prototypu należy początkowo przesłać do nas dokładny opis projektu, w odpowiedzi skontaktujemy się aby dokładnie omówić szczegóły zamówienia. Po akceptacji wszystkich ustaleń wysyłamy podsumowanie kosztów wykonania danego prototypu. Każdy prototyp jest płatny przed rozpoczęciem pracy, w zależności od skomplikowania prototypucennik tworzenia szablonów oraz odszywania prototypów ZOBACZ TUTAJ – KLIKNIJ

Minimum produkcyjne

Realizujemy zlecenia od: ( ZALEŻNIE OD MODELU )

Bluza 60 – 100 szt z koloru
Koszulka  60 – 120 szt z koloru
Nerki, plecaki, saszetki – 60 szt z wzoru
Kurtki, bomberki, ortaliony – 100 szt z modelu
Czapki z daszkiem – 50 szt – bez znaczenia na kolor
Czapki zimowe – 50 szt –  bez znaczenia na kolor

Oferujemy dowolną możliwość dzielenia podanych ilości na rozmiary.
Np. 30 sztuk 1 koloru dzielone na  10xl, 10l, 5m, 5s

* jeżeli na magazynie posiadamy stany magazynowe materiałów w wybranym przez klienta kolorze wówczas jest możliwe wykonanie mniejszej ilości.

Jakie produkty realizujemy

Wszystkie produkty jakie realizujemy wypisaliśmy w zakładce „OFERTA” w menu głównym, zachęcamy do przeglądania

Nie realizujemy

Nie realizujemy prototypów oraz konstrukcji na sukienki i bieliznę damską

Sukienki realizujemy jedynie produkcyjnie minim 60 szt z modelu .
Na produkcję należy dostarczyć.

1. Odszyty wzór
2. Materiał i dodatki.
3. Szablony fizycznie lub w pliku do druku.

Nie realizujemy zleceń na:
Odzież roboczą
Odzież dziecięcą ( oprócz czapek )
Odzież dla zwierząt
Odzież sportową bezszwową

Rodzaje materiałów

W swojej ofercie posiadamy dzianiny z największych hurtowni w Polsce i UE które oferują bardzo szeroki przekrój dzianin oraz tkanin.

Najczęściej wybierane:

Dresówka: 320 gramatura 80% bawełna 20% poliester drapana – ENZYMOWANA*
Koszulka: 180 gramatura 100% bawełna

Dysponujemy dresówką od 260-570 gram
Dysponujemy koszulką od 160-340 gram

O składach:
100% bawełna
Bawełna + elastan
Bawełna + wiskoza
Bawełna + poliester

*ENZYMOWANA – dresówka z dodatkowym procesem wykończenia minimalizującym piling oraz utratę koloru.

Zawsze chętnie doradzimy i dobierzemy odpowiedni materiał do potrzeb produkcji.
W ofercie mamy mnóstwo materiałów z przeznaczeniem na:

Koszulki i bluzy 
– Spodnie / Joggery
Odzież sportowa : Leginsy, spodenki, koszulki na siłownie, rashguardy, sublimacja
Worki i akcesoria

Nadruki

Nadruki jakie możemy wykonać to:

Sitodruk płaski
Sitodruk 3d

Sitodruk odblaskowy
Flex – różne efekty
Flock – róże efekty
Haft klasyczny
Haft 3d
Haft chenille

Metki i dodatki

Realizujemy zamówienia na metki, tasiemki w kark z logo oraz dodatki jak kartoniki.
Wszystkie projekty wyceniane są indywidualnie.

Przykładowa cena za metki 1000 szt składane w połowie do doszywania w kark : 20 gr sztuka.

Szybszym i najwygodniejszym sposobem na realizację metek jest przesłanie do firmy SCALA RZESZÓW lub MAGAM lub TAWO opisy metki a po realizacji oni dostarczą je do nas na produkcję.

Pakowanie

Pakujemy produkty w woreczki foliowe z naklejką lub w inne niestandardowe opakowania na życzenie klienta.

Modele ubrań

Jeżeli nie posiadacie Państwo swojego indywidualnego kroju wówczas chętnie zaproponujemy nasze sprawdzone szablony.

Mamy w swojej ofercie różne modele jak spodnie, bluzy, kurtki, koszulki damskie, męskie oraz dziecięce.

Konstrukcja i tworzenie pierwszych wzorów

Pierwsze wzory odszywamy z materiałów które posiadamy na stanie lub po przesłaniu do nas swoich materiałów wówczas cenę obniżamy indywidualnie.

Cennik konstrukcji i odszywania pierwszych wzorów można zobaczyć tutaj : CENNIK PROTOTYPÓW

Płatności

W przypadku zleceń powyżej 200 szt zamówienie realizujemy po otrzymaniu zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia. Pozostałą płatność pobieramy w dzień wysłania ostatniej paczki.

W przypadku mniejszych zamówień poniżej 200 szt zamówienie realizujemy po otrzymaniu zapłaty całości faktury

W przypadku stałej współpracy warunki mogą ulec zmianie.

Reklamacje i zwroty

Z uwagi na standard najwyższej jakości realizacji produkcji w naszej firmie naszym niepodważalnym atutem jest znikoma ilość reklamacji jakie otrzymujemy od klientów która nie przekracza 0,2% wszystkich zwrotów.

Reklamację tylko i wyłącznie tyczą się np skaz na materiale których nie zauważyliśmy w trakcie kontroli jakości.

Klienci zawsze otrzymują produkty w 100% odwzorowane zgodnie z odszytym samplem.

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w 24h zwracając koszty reklamowanego produktu na bazie korekty.

Koszty wysyłki i czas dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Koszt wysyłki to 25 zł netto / karton

Przykład:
W jednym kartonie mieści się ok 60-70 szt koszulek ( tshirt ) lub 20-23 szt bluz z kapturem

Czas dostawy wysłanej przesyłki to średnio 24-48h od momentu odebrania paczki przez kuriera z naszej firmy.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji jest zależy od zamówionego produktu oraz obłożenia szwalni.

Średnio czas realizacji na uszycie 100-300 szt produktów np bluzy z kapturem z haftem lub nadrukiem to 3-4 tygodnie.

Średni czas na realizację samych haftów lub nadruków na przesłanej odzieży lub na gotowych czapkach to 2-3 tg.

Chcesz rozpocząć współpracę?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy

Zapisz się do Newslettera

Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera.
Otrzymasz informacje o naszych aktualnych ofertach.