Jak zacząć współpracę
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
dzięki którym wierzymy, że dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz na początku powstawania Twojej marki. W przypadku gdy nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie zachęcamy do kontaktu gdzie bardzo chętnie na nie odpowiemy.
Skrócony opis całego procesu
1. Złożenie zamówienia – Przesyłasz nam wszystkie dane (rysunek projektu wraz z opisem) niezbędne do realizacji zlecenia.
2. Wykonanie szablonu – Wykonujemy szablon w formie elektronicznej, po czym przenosimy go na papier (lub karton) za co pobieramy opłatę lub wykorzystujemy nasze szablony które udostępniamy darmowo.
3. Stworzenie prototypu – Na bazie wybranego szablonu, odszywamy pierwszy model danego ubrania, tzw. pierwowzór.
4. Stopniowanie – Tworzymy dodatkowe rozmiary odszytego wcześniej modelu. ( ten krok pomijamy w przypadku wybrania produkcji na naszych szablonach )
5. Odszycie wzorów – Odszywamy całą kolekcję zgodnie z tym, co zostało ustalone w czasie całego procesu.
Jak zacząć współprace?
Początkiem rozpoczęcia współpracy jest przesłanie do nas specyfikacji projektu, który zawiera:
WIDEŁKI CENOWE PRODUKCJI ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE CENNIK
– Rysunek / zdjęcie elementu garderoby (koszulka, bluza, spodnie, kurtka itd. ) może być przykładowe z internetu.
– Nałożony na rysunek lub zdjęcie projekt graficzny w docelowym miejscu ( grafika, logotyp, emblemat ) – POBIERZ PRZYKŁADOWE SPECYFIKACJE
– Informacje o rodzaj nadruku / znakowania który wybierasz ( sitodruk, sublimacja, haft itd ) jeśli nie został wybrany to doradzimy który będzie najlepsze.
– Informację na temat dodatkowych wykończeń. Np dodatkowe przeszycia, czy w projekcie występują zamki, guziki, taśmy itd.
– Informację o metkach ( czy są gotowe, czy trzeba je stworzyć, gdzie mają zostać wszyte )
– Informację o wielkości zamówienia ( 50 szt, 100-200 szt 500+ itd. )
* Tylko po otrzymaniu takiego podsumowania będziemy mogli przygotować prototyp oraz wycenić produkcję.
Jak powstaje prototyp i jak go zamówić
- Wzór klienta – W przypadku chęci ściągnięcia kroju / wzoru z istniejącego już elementu odzieży ( np. ulubiona koszulka, bluza ) należy przesłać do nas wspomnianą część garderoby na bazie, którego stworzymy krój oraz wykonamy stopniowanie rozmiarów i naniesiemy ewentualne poprawki.
- Nasze kroje – Posiadamy wiele sprawdzonych już krojów ubrań ( koszulki, bluzy, spodnie, kurtki ) na życzenie możemy użyć swojego kroju.* Aby zamówić realizację prototypu należy początkowo przesłać do nas dokładny opis projektu, w odpowiedzi skontaktujemy się aby dokładnie omówić szczegóły zamówienia. Po akceptacji wszystkich ustaleń wysyłamy podsumowanie kosztów wykonania danego prototypu. Każdy prototyp jest płatny przed rozpoczęciem pracy, w zależności od skomplikowania prototypu – cennik tworzenia szablonów oraz odszywania prototypów ZOBACZ TUTAJ – KLIKNIJ
Minimum produkcyjne
Realizujemy zlecenia od: ( ZALEŻNIE OD MODELU )
Bluza – 60 – 100 szt z koloru
Koszulka – 60 – 120 szt z koloru
Nerki, plecaki, saszetki – 60 szt z wzoru
Kurtki, bomberki, ortaliony – 100 szt z modelu
Czapki z daszkiem – 50 szt – bez znaczenia na kolor
Czapki zimowe – 50 szt – bez znaczenia na kolor
Oferujemy dowolną możliwość dzielenia podanych ilości na rozmiary.
Np. 30 sztuk 1 koloru dzielone na 10xl, 10l, 5m, 5s
* jeżeli na magazynie posiadamy stany magazynowe materiałów w wybranym przez klienta kolorze wówczas jest możliwe wykonanie mniejszej ilości.
Jakie produkty realizujemy
Wszystkie produkty jakie realizujemy wypisaliśmy w zakładce „OFERTA” w menu głównym, zachęcamy do przeglądania
Nie realizujemy
Nie realizujemy prototypów oraz konstrukcji na sukienki i bieliznę damską
Sukienki realizujemy jedynie produkcyjnie minim 60 szt z modelu .
Na produkcję należy dostarczyć.
1. Odszyty wzór
2. Materiał i dodatki.
3. Szablony fizycznie lub w pliku do druku.
Nie realizujemy zleceń na:
Odzież roboczą
Odzież dziecięcą ( oprócz czapek )
Odzież dla zwierząt
Odzież sportową bezszwową
Rodzaje materiałów
W swojej ofercie posiadamy dzianiny z największych hurtowni w Polsce i UE które oferują bardzo szeroki przekrój dzianin oraz tkanin.
Najczęściej wybierane:
Dresówka: 320 gramatura 80% bawełna 20% poliester drapana – ENZYMOWANA*
Koszulka: 180 gramatura 100% bawełna
Dysponujemy dresówką od 260-570 gram
Dysponujemy koszulką od 160-340 gram
O składach:
100% bawełna
Bawełna + elastan
Bawełna + wiskoza
Bawełna + poliester
*ENZYMOWANA – dresówka z dodatkowym procesem wykończenia minimalizującym piling oraz utratę koloru.
Zawsze chętnie doradzimy i dobierzemy odpowiedni materiał do potrzeb produkcji.
W ofercie mamy mnóstwo materiałów z przeznaczeniem na:
– Koszulki i bluzy
– Spodnie / Joggery
– Odzież sportowa : Leginsy, spodenki, koszulki na siłownie, rashguardy, sublimacja
– Worki i akcesoria
Nadruki
Nadruki jakie możemy wykonać to:
Sitodruk płaski
Sitodruk 3d
Sitodruk odblaskowy
Flex – różne efekty
Flock – róże efekty
Haft klasyczny
Haft 3d
Haft chenille
Metki i dodatki
Realizujemy zamówienia na metki, tasiemki w kark z logo oraz dodatki jak kartoniki.
Wszystkie projekty wyceniane są indywidualnie.
Przykładowa cena za metki 1000 szt składane w połowie do doszywania w kark : 20 gr sztuka.
Szybszym i najwygodniejszym sposobem na realizację metek jest przesłanie do firmy SCALA RZESZÓW lub MAGAM lub TAWO opisy metki a po realizacji oni dostarczą je do nas na produkcję.
Pakowanie
Pakujemy produkty w woreczki foliowe z naklejką lub w inne niestandardowe opakowania na życzenie klienta.
Modele ubrań
Jeżeli nie posiadacie Państwo swojego indywidualnego kroju wówczas chętnie zaproponujemy nasze sprawdzone szablony.
Mamy w swojej ofercie różne modele jak spodnie, bluzy, kurtki, koszulki damskie, męskie oraz dziecięce.
Konstrukcja i tworzenie pierwszych wzorów
Pierwsze wzory odszywamy z materiałów które posiadamy na stanie lub po przesłaniu do nas swoich materiałów wówczas cenę obniżamy indywidualnie.
Cennik konstrukcji i odszywania pierwszych wzorów można zobaczyć tutaj : CENNIK PROTOTYPÓW
Płatności
W przypadku zleceń powyżej 200 szt zamówienie realizujemy po otrzymaniu zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia. Pozostałą płatność pobieramy w dzień wysłania ostatniej paczki.
W przypadku mniejszych zamówień poniżej 200 szt zamówienie realizujemy po otrzymaniu zapłaty całości faktury
W przypadku stałej współpracy warunki mogą ulec zmianie.
Reklamacje i zwroty
Z uwagi na standard najwyższej jakości realizacji produkcji w naszej firmie naszym niepodważalnym atutem jest znikoma ilość reklamacji jakie otrzymujemy od klientów która nie przekracza 0,2% wszystkich zwrotów.
Reklamację tylko i wyłącznie tyczą się np skaz na materiale których nie zauważyliśmy w trakcie kontroli jakości.
Klienci zawsze otrzymują produkty w 100% odwzorowane zgodnie z odszytym samplem.
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w 24h zwracając koszty reklamowanego produktu na bazie korekty.
Koszty wysyłki i czas dostawy
Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Koszt wysyłki to 25 zł netto / karton
Przykład:
W jednym kartonie mieści się ok 60-70 szt koszulek ( tshirt ) lub 20-23 szt bluz z kapturem
Czas dostawy wysłanej przesyłki to średnio 24-48h od momentu odebrania paczki przez kuriera z naszej firmy.
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji jest zależy od zamówionego produktu oraz obłożenia szwalni.
Średnio czas realizacji na uszycie 100-300 szt produktów np bluzy z kapturem z haftem lub nadrukiem to 3-4 tygodnie.
Średni czas na realizację samych haftów lub nadruków na przesłanej odzieży lub na gotowych czapkach to 2-3 tg.
Chcesz rozpocząć współpracę?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy
Zapisz się do Newslettera
Otrzymasz informacje o naszych aktualnych ofertach.